5 Ιανουαρίου 2013

Tutorial για να ΔΟΚΙΜΑΣΤΕΙΤΕ!!!!

Πολλες ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ απο το συννεφιασμενο ηρακλειο....Λοιπον...σημερα σκεφτηκα να αναρτησω καποια απο τα αγαπημενα μου tutorial που εχω βρει στο You Tube και τα εχω δοκιμασει....
Σας εχω ξαναπει λατρευω να φτιαχνω τα παντα μονη μου....και αφου μπορεις να το κανεις,γιατι οχι????



   Σκουλαρικια,χαντρες και οτι μπορειτε να φανταστειτε φτιαχνετε με το animal print και αυτο ειναι ενα καταπληκτικο tutorial!!!TIP: εαν θελετε ενα πηλο ευκολοδουλευτο πηλο χρησιμοποιειστε FIMO γιατι με τον  CERNIT μου βγηκαν τα χερια να τον πλαθω!!



ΠΑΝΕΥΚΟΛΟ!!!Θελετε ενα Lip Balm γρηγορα,ευκολα και να ξερετε τα συστατικα????Οριστε πως θα το φτιαξετε!!Εγω το εφτιαξα και εγινε υπεροχο και κρεμωδης...μπορειτε να βαλετε και βαζελινη αντι κερι...επισης λιγο απο το αγαπημενο σας κραγιονακι ,το λιωνετε και εχετε ενα υπεροχο lip balm ειτε στο νεσεσερ σας η στην τσαντουλα σας!!!!





Αλλο ενα πανευκολο tutorial και με τρομερο αποτελεσμα!!!!Εγω ενθουσιαστηκα!!!!!

Αυτα για σημερα κοριτσια.....εχω και αλλα στα σκαρια....επανερχομαι!!!


ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΜΙΑ ΥΠΕΡΟΧΗ ΜΕΡΑ!!!!!!!!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστω για το υπεροχο σχολιο σου!!!!!!!!!!!!!