8 Φεβρουαρίου 2013

My Art T-Shirt with art print....

Καλησπερα σε ολους...

Το ξερω,σας ελειψα λιγακι....αλλα ειχα σκοπο...και μολις επιτευχθει!!!!

Λοιπον,σημερα θα σας παρουσιασω τα καινουρια μου μπλουζακια με εκτυπωσεις απο τα χερακια μου...

Πως ξεκινησε η ιδεα: παντα ηθελα περιεργα μπλουζακια,τσαντες και μου αρεσε να τα τροποποιω....βλεπωντας τα σχεδια μου σκεφτηκα,τι ωραιο που θα ηταν να κυκλοφορω με ωραιο μπλουζακι διαφορετικο απο τα αλλα που να με εκφραζει κιολας??ΕΚΕΙ ΠΗΡΕ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΠΡΟΣΤΑ!!!χαχαχα

Με ταλαιπωρησε βεβαια λιγακι,να βρω σιδηροτυπα,να αγορασω μελανια που μεταξυ μας ειναι πανακριβα...και δεν ειχε το αποτελεσμα που ηθελα ακριβως...δοκιμασα πρωτα ενα δικο μου  μπλουζακι  (αυτο στην πρωτη φωτο) και ξετρελαθηκα.Αγορασα κι αλλα μπλουζακια και ξεκινησε η εργασια...

Δειτε το αποτελεσμα και πειτε μου την γνωμη σας....


Τωρα ξεκινησε αλλη μια ιδεα,επειδη τα μπλουζακια με τα σιδεροτυπα ειναι λιγο ευθραυστα και πλενονται απο την αναποδη και στος 40 βαθμους θελω κατι πιο ανθεκτικο και ακομη καλυτερο,παντα εξελισομαστε,θα ζωγραφιζω τα μπλουζακια με χρωματα για υφασματα ,ειναι πολυ πιο ανθεκτικα...ΤΙ ΛΕΤΕ???

Επισης ετοιμαζω χειροποιητες ζωγραφιστες τσαντουλες για ολες μας και υπεροχα ΑΓΝΑ να τονισω lip balm με γνησιο κερι μελισσας και υπεροχες κεραλοιφες για ολο το σωμα παρακαλω....ΧΕΙΡΟΠΟΗΤΑ ΚΑΙ ΑΓΝΑ....ετσι για να φροντιζουμε το σωμα μας με υπεροχα υλικα που μας δινει η φυση....

 Τις επομενες μερες θα εχετε πολλα νεοτερα πραγματα..

ΦΙΛΙΑ απο μενα και καλο σας βραδυ!!!!Cheerssssssss

 









 

2 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστω για το υπεροχο σχολιο σου!!!!!!!!!!!!!