27 Ιουνίου 2013

Παγκόσμια Ημέρα κατά των Ναρκωτικών...Μια ιδιαιτερη μερα....

Χτες αγαπητοι μου φιλοι, ηταν η Παγκοσμια ημερα κατα των Ναρκωτικων και ολοι ειμασταν στην πανεμορφη μας 'Ιεραπετρα...Το ΚΕΘΕΑ ΑΡΙΑΔΝΗ ειχε διοργανωση διαγωνισμο παραδοσιακης μαγειρικης ,με κριτες παρακαλω...Ηθελα να μοιραστω μαζι σας αυτη μου την εμπειρια....Ηταν πραγματικα υπεροχα, με εξεπληξε ευχαριστα το ποσο κοσμο ειχε και ειλικρινα χαιρομαι να βλεπω ευαισθητοποιημενους ανθρωπους γυρω μου..Η φιλοξενια ηταν τρομερη,υπηρχαν στημενα τραπεζια-παγκοι μαγειρικης με παρα πολλους διαγωνιζομενους...αλλα αυτοι που μου εκλεψαν το ενδιαφερον πραγματικα ηταν μια ξενη ομαδα που μαγειρευαν σε πηλινα με φωτια...τρομερο...και εννοειται πολυ φαγητο!!!δειτε για να καταλαβετε.....





περασαμε μια φανταστικη βραδια...εμεις παιξαμε και στην παραλια....


Ολα ηταν υπεροχα....αλλα το πιο υπεροχο ηταν....
ΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ!!!!Στις 12  το βραδυ ,καθως περπατουσαμε να παμε στο αυτοκινητο 
για να παρουμε το δρομο του γυρισμου,γυριζω το κεφαλι μου και κοιταω τον ουρανο..
Και Κοκαλωσα.Ηταν το πιο ομορφο φεγγαρι που εχω δει ποτε...το απαλο του φως
αγκαλιαζε την ηρεμη θαλασσα και σου ταξιδευε το μυαλο....ετσι και εμενα...
εφυγα με μια ομορφη αναμνηση και μια υποσχεση να ξαναβρεθω εκει....
Κριμα γιατι δεν ειχα καλη μηχανη να αποθανατισω πραγματικα την ομορφια του αλλα οτι
καταφερα να συλλαβω με την καμερα του κινητου μου....









This entry was posted in

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστω για το υπεροχο σχολιο σου!!!!!!!!!!!!!