21 Φεβρουαρίου 2014

My handmade mini fabric sketchbooks....

Αλλη μια δοκιμη ....πετυχε!!!!
Ηθελα να κανω ενα sketchbook απο τα χερακια μου εξ'ολοκληρου....
και ηθελα να ειναι με υφασμα...









Παμε να ξεκινησουμε!!!

Τι Χρειαστηκα!!

ξεκινησα λοιπον απο το να βρω το καταλληλο χαρτι για το βιβλιο μου....αφου το βρηκα,αρχισα να διπλωνω μια μια τις κολλες του χαρτιου στη μεση.(εβαλα μπολικες)




χωρισα σε πακετα των  4 σελιδων  και  αφου τα ενωσα ολα μαζι μαρκαρα τα σημεια που θα εδενα με την βελονα το βιβλιο μου...(δειτε παρακατω)





Τωρα αρχιζουν τα δυσκολα!!!Λοιπον, επειδη δεν τραβηξα απο εδω και επειτα αλλες φωτογραφιες θα ανεβασω το tutorial που με βοηθησε να φτιαξω το sketchbook και πιστευω οτι αξιζει τον κοπο....
ενταξει βρε παιδια,χρειαζεται προσπαθεια ,ορεξη ,πολυ κολλα,ενα ομορφο υφασμα και ΥΠΟΜΟΝΗ!!!Το τονιζω.....ακομη νιωθω τα δαχτυλακια μου να κολλανε απο την τοση ξυλοκολλα που χρησιμοποιησα....να μπεδρευονται οι κλωστες...αλλα δεν πειραζει το αποτελεσμα θα σας δικαιωσει.....και οταν πιασετε το βιβλιο στα χερια σας και ξεκινησετε να σκιτσαρετε θα νιωσετε πολυ ομορφα και ιδιαιτερα....(εγω το χω μαζι μου σχεδον παντα και οποτε με πιασει καθομαι κ ζωγραφιζω δεντρακια,αυτοκινητα σπιτι...οτι δω κ μου αρεσει..)
Καλη επιτυχια σας ευχομαι!!!!!!!!!!









0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστω για το υπεροχο σχολιο σου!!!!!!!!!!!!!